Loading...

امروز : پنجشنبه، ۴ خرداد، ۱۳۹۶
پیوندهای مرتبط اطلاعیه های اخیر
پیام ریاست دانشگاه
 

 

دکتر ابوالفضل قدیری مقدم : دانشگاه حکیمان بجنورد در تاریخ

 

منوي اصلي
 
bullet2.png حوزه های سازمانی
bullet2.png حوزه ریاست
bullet2.png حوزه معاونت آموزشی
bullet2.png حوزه معاونت پژوهشی
bullet2.png حوزه معاونت اداری و مالی
bullet2.png حوزه معاونت دانشجویی
· مشاور اجرایی رئیس
اتوماسيون
 

ورود به سيستم دانشجويان و اساتيد

صندوق نامه

صندوق رفاه دانشجویان

ورود بخش مدیریت سایت
 
مديريت سايت
خروج مدير
اوقات شرعی
 
 

اخبار ویژه :   

امروز : پنجشنبه، ۴ خرداد، ۱۳۹۶
قابل توجه داوطلبان پذیرفته شده در مقطع ارشد (حسابداری ، حسابرسی ، حسابداری مدیریت ، بازاریابی، بازاریابی بین الملل) در نیمسال اول 96-95

قابل توجه داوطلبان پذیرفته شده در مقطع ارشد (حسابداری ، حسابرسی ، حسابداری مدیریت ، بازاریابی، بازاریابی بین الملل) در نیمسال اول 96-95

نوع آزمون

تاریخ اعلام نتایج

تاریخ تعیین شده برای ثبت نام

آزمون سراسری

هفته دوم شهریور ماه

از چهارشنبه 95/06/17 تا یکشنبه 95/06/21

* همچنین دانشجویان میتوانند از وام 20 میلیون ریالی با نرخ بهره 4% و باز پرداخت 36 ماهه در طول دوره تحصیل خود استفاده نماییند.


قابل توجه داوطلبان پذیرفته شده در مقطع ارشد (حسابداری ، حسابرسی ، حسابداری مدیریت ، بازاریابی، بازاریابی بین الملل) در نیمسال اول 96-95    گرفتن پرينت از اين مطلب  ارسال به دوستان  ارسال شده بوسیله : modir   شاخه:    سه شنبه، ۸ تیر، ۱۳۹۵ 
قابل توجه پذیرفته شدگان در مقاطع کارشناسی پیوسته نیمسال اول 96-95

قابل توجه پذیرفته شدگان در مقاطع کارشناسی پیوسته نیمسال اول 96-95

نوع آزمون

تاریخ پیش بینی شده برای اعلام نتایج

تاریخ ثبت نام از پذیرفته شدگان

آزمون سراسری مقطع کارشناسی ناپیوسته

هفته آخر شهریور ماه 95

شنبه 95/07/3 یکشنبه 95/07/4 دوشنبه 95/07/5 ، سه شنبه 95/07/6

 


قابل توجه پذیرفته شدگان در مقاطع کارشناسی پیوسته نیمسال اول 96-95    گرفتن پرينت از اين مطلب  ارسال به دوستان  ارسال شده بوسیله : modir   شاخه:    سه شنبه، ۸ تیر، ۱۳۹۵ 
وام دانشجویی
قابل توجه دانشجویان عزیز؛                                                                                                                                     تاریخ ابلاغ:18/03/1395
به منظور جمع‌آوری اطلاعات متقاضیان وام و تسهیل در ارائه خدمات دانشجویی، در سامانه صندوق رفاه دانشجویان؛ امکان ثبت تقاضای وام‌های دانشجوئی در سیستم اتوماسیون فاز 2 برقرار شده است. لذا با عنایت به اینکه ارائه تسهیلات منوط به ثبت‌نام اولیه دانشجو در پورتال دانشجوئی، خواهشمند است دستور فرمائید نسبت به ثبت اطلاعات فردی و درخواست وام از تاریخ 01/04/1395 لغایت 30/05/95 برای نیمسال اول سال تحصیلی 96-95 اقدام لازم به عمل آید.
بدیهی است دانشجویانی که نسبت به ثبت‌نام اولیه در پورتال دانشجویی اقدام نمایند در اولویت پرداخت قرار خواهند گرفت.
نحوه ورود به پرتال:
1-    وارد سایت http://bp.swf.ir  شوید.
2-  ورود به سامانه پرتال  فاز 2
3-  پس از ورود به پرتال، نام کاربری و کلمه عبور را که شماره ملی با اعمال خط تیره می‌باشد را وارد نمائید.
4-  پس از ورود به صفحه پرتال؛ رمز خود را تغییر دهید تا بتوانید قسمتهای مختلف را رؤیت نمائید.
5-  انتخاب گزینه " درخواست وام "  / انتخاب نوع وام درخواستی(شهریه غیرانتفاعی)
6-  ثبت درخواست
*تذکر : درصورتيکه نام کاربري و رمز عبور شما صحيح نمي باشد با اداره رفاه دانشگاه محل تحصيل خود (خانم حسن‌پور- طبقه سوم 32289484-058 ) تماس حاصل نماييد.

   گرفتن پرينت از اين مطلب  ارسال به دوستان  ارسال شده بوسیله : modir   شاخه:    سه شنبه، ۱ تیر، ۱۳۹۵ 
مراحل انتخاب پایان نامه دانشجویان ارشد

 

مراحل انتخاب و بررسی پایان نامه دانشجویان ارشد از ابتدا تا دفاع

 

1- انتخاب موضوع پایان نامه و تعیین استاد راهنما و مشاور با هماهنگی معاونت آموزشی و مدیران گروه

2-ارائه یک نسخه  از پروپوزال  به شورای تحصیلات تکمیلی  به همراه تاییدیه ایران داک آموزشی

3- ارائه یک نسخه از طرح پروپوزال مصوب برای نگهداری در قسمت معاونت آموزشی و ثبت و تایید نهایی معاونت آموزشی و پژوهشی

4- ارائه گزارش پیشرفت پایان نامه هر سه ماه یکبار به گروه

5- ارائه نسخه کامل پایان نامه به گروه یک ماه قبل از تاریخ دفاع

6- برگزاری جلسه دفاع با هماهنگی واحد آموزش و کمیته تحصیلات تکمیلی

 

*از زمان تصویب عنوان پروپوزال تا زمان دفاع ، بایستی حداقل شش ماه سپری گردد.

 

واحد آموزش

95/03/04

 

 


مراحل انتخاب پایان نامه دانشجویان ارشد    گرفتن پرينت از اين مطلب  ارسال به دوستان  ارسال شده بوسیله : modir   شاخه:    سه شنبه، ۴ خرداد، ۱۳۹۵ 
قابل توجه دانشجویان گرامی

 

کلیه دانشجویان می بایست جهت دریافت کارت ورود به جلسه تا تاریخ 25 اردیبهشت 1395 تسویه حساب مالی نموده و سپس نسبت به اخذ کارت حداکثر تا تاریخ 5 خرداد 1395 اقدام نمائید.

ضمناً تاریخ صدور کارت ورود به جلسه تمدید نخواهد شد.
با تشکر
امور مالی
1395/02/18

قابل توجه دانشجویان گرامی    گرفتن پرينت از اين مطلب  ارسال به دوستان  ارسال شده بوسیله : modir   شاخه: اخبار آموزش   دوشنبه، ۲۰ اردیبهشت، ۱۳۹۵ 
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به :
موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی غیردولتی حکیمان بجنورد میباشد .
© حق نشر موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی غیردولتی حکیمان بجنورد